Thursday, February 18, 2010

MY DREAM

First the meaning of soon
To me right now........within fourteen days
Remember I had something to tell you; soon
Now is soon

{smiling}


MY DREAM
We have a barn
Actually a pretty large barn
For two years now we´ve been doing paperworks and paying bills
Now, finally, it´s done and we are ready to do some real work

I dream of a shop (+ online shop)
That would be in the old hen house
Where I and other creative all-around-designers can sell our creations

In the cowshed
A room
An office
A place to create, invite, learn & enjoy
I hope you will join in

TIRED OF
Money
Why is always money the issue?




 

(I´m so sorry for not having any links to the photos above. Please let me know. Hope you will forgive me)

MY DETERMINATION
Think positively
So I found the Pippi Langstrømpe in me
This is what she would have said;
“This is all new to me, thats why I know I can do it”
Thanks Pippi!

HOW?
I need your help
Soon
I tell you more

{smiling}

25 comments:

Living By Ymi said...

Jeg hjelper gjerne til :-)

Ingrid - Fjeldborg said...

Så spennende! Gleder meg til å høre mer:) Litt av en drøm som er i ferd med i å gå i oppfyllelse!

Cecilie said...

Herlig innlegg!
Med stor takhøyde med plass til drømming! Skjønne bilder!

Masse lykke til! Og ja, det er dumt at man trenger penger til så mangt...

Klem, cecilie

annegrete said...

Supert! Dette klarer dere, og vi er mange mange som kommer til å heie- og bruke pengene våre hos dere..hehe:)
Lykke til- dere og Pippi. Du har enormt mye å komme med, det har vi alle skjønt for lenge lenge siden! Så når Pippis mot kan dytte deg litt, er det bare å følge etter drømmen! Fint!

Lotta MayaLee Photography said...

Så härligt!
Jag är så glad för din skull!
Önskar dig lycka till! Säg bara till om du vill ha någon hjälp med något! :-)´
KLEM!

Cherry Blossom Blog said...

*smiler*

Sååå spennende!
Gleder meg til å høre mer :)
Har litt sommerfugler i magen på dine veiene merker jeg!

Inger Johanne said...

Superspennande planar! Du treng ikkje å bekymre deg for støtten rundt deg iallefall!! Det er mange av oss her ute!
Og Pippi er fin! Klok jente!

Gler meg til å høyre meir!

Hege Synøve Kolstad Evensen said...

Så gøy! Masse lykke til:)

Margith said...

Smukke smukke fotos og held og lykke med dine drømme, håber de går i opfyldelse.

Anne Marie said...

For en herlig bildesamling.

Gleder meg til å høre mer!

Kaspara said...

Hei og god formiddag, Jeanette!
Flott å følge drømmene sine og prøve nye veier! Ønsker dere masee lykke til!
Fantastisk bildesamling. Bildet med det gamle sybordet var til å spise opp, og jeg sitter her hjemme med akkurat makent.
Spennende å følge med videre i prosjektet deres!
Ha en fin dag.
Klem kaspara

Eli Betten said...

Ojojoj, det er så spennende! Ü

Unknown said...

Gleder meg til å høre mer :))

Michaja said...

I love the pictures! So fresh so full of nice colors. Did you made the bibs yourself? They are just lovely? Gives me many ideas for my own ones.
Thanks for sharing this with us. Will come back soon here!

Haust said...

Å, så spanande! Gler meg til å sjå meir av dette! :)

Mina said...

Så spennende, Jeanette!!:) Jeg er helt sikker på at dette blir et herlig sted for inspirasjon og kreativitet! Dette klarer du!

Gleder meg til å følge med videre:)

God helg i snøværet ♥

Marianne said...

Så masse flotte bilder!!!
Masse lykke til. Blir spennende å følge med:)
Ha en god helg!

Frau Haselmayer said...

Oh my, this sounds pretty exciting! I'm dreaming of an combined store/office for so long, too! And yes, the money issue is so tiring.
All the best! And keep us updated!

And thanks for the reminder to think positive. YAY! PIPPI! ( I always admired her!)

cecilie-design said...

Gratulerer!
Drømmene dine høres ut som mine, men til forskjell fra deg har jeg ingen låve...

Camilla said...

Spennende! Det ser jo ut som det kan bli utrolig koselig. Hjelper gjerne til hvis det er noe jeg kan gjøre. Eller kommer og bruker penger på søte Fryd + design saker. Er det i tillegg kaker å få kjøpt kommer jeg ofte. :P

Det er verdt å følge drømmen i hvert fall. :) Vi har et skjul som jeg har hatt lignende drømmer for, men det ser ut til at det kan drøye en goood stund. Får følge med på dine planer i stedet. Ja disse pengene du.. kjenner til det.. Heia Pippi ånden!

Anonymous said...

How exciting!! look forward to hearing some more :)

Helt Herlig said...

Deilig blogg!
Camilla Marie

cecilie said...

Si ifra hvis dere trenger veggmalerier. Lykke til. Med hilsen Cecilie

Meander said...

I agree, why is money always the issue? :) You're not alone darling! Love you blog, simply wonderful!

Bless by Tone said...

hei - vi har samme drøm, jeg holder på å åpne samme slags butikk i låven min :) Småenglenes verksted er navnet på denne. Lykke til. Tone